اعطای گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت (Iso 9001) به مرکز همایشهای بین المللی شهدای سلامت د انشگاه توسط مؤسسه AGR سوئد و AIUK انگلستان با حضور جناب آقای دکتر کیانی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و برخی از معاونین و مدیران دانشگاه
مرکز همایش های بین المللی شهدای سلامت با ماموریت ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی به خانواده بزرگ بهداشت و درمان استان خراسان رضوی با برداشتن بیش از 40 گام مدیریتی ، در راستای بهره وری حداکثری از امکانات و خدمات این مرکز به مطلوب ترین وجه ، اقدام به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 نمود.
ارائه خدمات شایسته و درخور به پرسنل شریف بهداشت و درمان پس از دوران طاقت فرسا شیوع پاندومی کرونا ، به پاس خدمات ارزنده ایشان در دستور کار این مرکز قرار گرفت .
پیاده سازی سیستم های مدیریتی با استاندارد های اصولی و به روز جهانی، به عنوان کارامد ترین ابزار جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات در این مرکز انتخاب و اقدامات اساسی در ایجاد ، حفظ ، ارتقاء و تضمین کیفیت خدمات در این مرکز صورت پذیرفت.
شناسایی و ارزیابی دقیق جایگاه اولیه واحد های ارائه کننده خدمت در مرکز همایش های بین المللی شهدای سلامت با استفاده از چک لیست های خوداظهاری و ارزیابی مدیریتی در وهله اول انجام شد و آموزش های کاربردی جهت آشنایی با الزامات سیستم مدیریت کیفیت به همراه شرح مسئولیت ها و اختیارات افراد در کمیته راهبری QMS مرکز همایش های بین المللی شهدای سلامت ارائه گردید.
ارتقاء سطح بهداشت و ایمنی در مرکز همایش های بین المللی شهدای سلامت با توجه به الزام وجود الگویی مناسب برای سایر مجموعه های هم تراز ، با تدوین آئین نامه ، دستور العمل و چک لیست های سرویس و نگهداری و ارزیابی صحت عملکرد افراد و تجهیزات آغاز گردید و با تدوین و اجرای اقدامات ثانوی در ارزیابی کلیه تامین کنندگان مواد غذایی خام و اخذ کلیه گواهینامه های ایمنی تجهیزات و تاسیسات تا حصول نتایج موثر و ملموس در مدار اقدامات مستمر قرار گرفت.
آموزش به عنوان یک ابزار ثابت ، کم هزینه و بسیار موثر در ارتقاء سطح فنی و تخصصی افراد ، همراه با ایجاد شاخص ، ترسیم چشم انداز و تعیین سند راهبردی بر اساس خط مشی مرکز در ارتقاء کیفی خدمات و مشارکت فعال کلیه افراد در مرکز ، جایگاه ویژه ای در سیستم مدیریت کیفیت دارا می باشد.
استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان CRM ، بویژه امکان ارزیابی بازخورد مراجعین و رفع نواقص احتمالی از دیگر اقدامات صورت گرفته در اخذ این گواهینامه می باشد.
گذار موفق از آزمون های متواتر داخلی و خارج سازمانی و اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت (QMS)، ISO 9001 ، تحفه ای هر چند کوچک به کادر شریف بهداشت و درمان و ضامن کیفیت (ی شایسته در) خدمات در مرکز همایش های بین المللی شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد می باشد.
اتفاق بسیار بزرگ و ارزشمند، در عین حال عجیب! هستش برای دانشگاه…
ماشا الله به مدیریت برج واسه انجام چنین کاری …
(عجیب از این بابت گفتم که معمولا همه دنبال کمیت هستن و اینکه یک مدیر تا این حد دنبال کیفیت باشه عجیب به نظر رسید، اگرچه که مطمئنا نظر من حذف میشه و نمایش نمیدین )